piątek, 23 stycznia 2015

nowości

Chciałam Wam przedstawić kilka nowości, które ostatnio nabyłam i mogę je śmiało polecić z czystym sumieniem. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu.  


Peeling cukrowy Perfecta SPA firmy DAX Cosmetics, ma właściwości wygładzające, zawiera odżywczy i nawilżający olejek arganowy i przepięknie pachnie malinami. Skóra po nim jest niesamowicie gładka, dla zwiększenia efektu polecam używać go na suche ciało 2-3 razy w tygodniu.





Żel pod prysznic firmy Lascad Ushuaia o zapachu figowym przypomina mi słoneczne wakacje w Chorwacji :)



Przepiękny kamień wytrawiony kwasem, ma uroczy odcień granatu. Będzie pasował do wielu stylizacji.



Skórzane etui Michael Kors na tablet

Mam nadzieję, że znajdziecie wśród tych produktów coś dla siebie :) 

3 komentarze:

  1. peeling pewnie bardzo ładnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, jak słodki cukiereczek lub deser lodowy; )

      Usuń
  2. 29 yrs old Software Test Engineer III Teador Mapston, hailing from Cowansville enjoys watching movies like Mysterious Island and Fashion. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Oldsmobile Limited Five-Passenger Touring. zawartosc

    OdpowiedzUsuń